غزلغزل، تا این لحظه: 18 سال و 3 روز سن داره

غزل زیبای زندگی

انتخاب اسم

1390/1/21 23:17
نویسنده : بابا و مامانی
387 بازدید
اشتراک گذاری

من وبابا رضا آبان 81 با هم ازدواج کردیم

 

خدا جون پنجم اردیبهشت 85  بود که یه دختر ناز وتوپولو بعدازچهارسال به من وبابا رضا داد


دخملک نازم

خاله ملیحه وقتی فهمید جنسیتت دختره ،اسم غزل رو برات انتخاب کرد من وبابا هم پسندیدیم اما با این حال بابا رضا گفت باید یه اسم بهتر واسه شناسنامت پیدا کنیم منم قبول کردم

من وبابا رضا یه ماه قبل از دنیا اومدنت قران باز کردیم وسوره بقره اومد !!

اسم مطهره اولین اسمی بود که دیدیم واین اسم خوشکل رو برات انتخاب کردیم

الان هم که من دارم برات اینا رو مینویسم کنارم نشستی ومن همینطور که دارم مینویسم برات هم میخونم تو هم گوش میدی،قربونت برم تو غزل زیبای زندگی من وبابا رضا هستی!!!

                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان غزل
21 فروردین 90 23:59
سلام عزیزم مرسی از حضورت. شما مث من مامان غزلی. غزل جونو ببوسین
مامان فرشته
22 فروردین 90 12:22
سلام براتون رمز گذاشتم
زينب عشق مامان و بابا
22 فروردین 90 15:21
خدابراتون حفظش كنه دختر نازتون رو بازم به ما سربزنيد