غزلغزل، تا این لحظه: 18 سال و 4 روز سن داره

غزل زیبای زندگی

5 ماهگی تا2 سالگی

1390/1/23 10:12
نویسنده : بابا و مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخملی مامان

                                       

تا اونجا برات گفتم که دنیا اومدی......

پنج ماهه بودی که یه اتفاق جالب افتاد 4تا از دندونات با هم دراومد !!دوتابالا ،دوتا پایین!

 

 

خیلی اذیت نشدی اما همه به من وبابایی میگفتن ،معلومه جنس دندونانش خوب نیست ،ما دوتا هم خیلی ناراحت میشدیم اما شکر خدا که تا الان اتفاقی نیفتاده!!!(گوش شیطون کر)

عوض دندونات که زود در اومد،گاگله که اصلا نکردی،خیلی دیر راه افتادی وخیلییی خیلییی دیر شروع به حرف زدن کردی!

1سال و2ماهت که بود راه افتادی ،دو ساله که شدی دیگه من وبابارضا تقریبا میفهمیدیم که چی میگی!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سیما - مامان هلیا
23 فروردین 90 11:42
خدا غزل جون رو واستون حفظش کنه . خیلی نازه شما هم اگه وقت کردی به وبلاگ من سر بزن خوشحال میشم ضمنا من وبلاگ شما رو لبینک میکنم .
مامان فرشته
23 فروردین 90 13:07
سلام عزیز دلم این چه حرفیه گلم شما به من نگفتید که منو لینک کردین من نمی دونستم ببخشید من براتون حتماً رمز می گذارم اما اگه یه زمانی یادم رفت چون تعدا لینکا زیاده بهم یادآوری کنید ممنونم که با من همراهید